Komunikacja wewnętrzna w Policji
Istota i rola komunikacji wewnętrznej w Policji była tematem ogólnopolskiej konferencji, która 6 maja odbyła się w siedzibie poznańskiej Wyższej Szkoły Umiejętności Społecznych.
Istota i rola komunikacji wewnętrznej w Policji była tematem ogólnopolskiej konferencji, która 6 maja odbyła się w siedzibie poznańskiej Wyższej Szkoły Umiejętności Społecznych. O znaczeniu właściwego przebiegu procesów komunikowania dla efektywnego działania i sprawnego funkcjonowania formacji, jaką jest Policja dyskutowali naukowcy i policjanci. W konferencji uczestniczyli: komendant Szkoły insp. Jerzy Powiecki, zastępca komendanta ds. dydaktycznych insp. Witold St. Majchrowicz oraz kierownik Zakładu Interwencji Policyjnych mł. insp. Sylwester Urbaniak.
W trakcie obrad mówiono m.in. o komunikacji wewnętrznej jako elemencie budowania wizerunku Policji oraz roli rzecznika prasowego i funkcjonariusza pierwszego kontaktu w tym procesie. Akcentowano wagę komunikacji wewnętrznej dla sprawności działań Policji, podkreślano znaczenie intranetu - ważnego narzędzia wewnętrznego przepływu informacji. Zastanawiano się także, jak poprawić komunikację wewnętrzną w Policji.
Konferencja była wspólnym przedsięwzięciem Wyższej Szkoły Umiejętności Społecznych, Komendy Głównej Policji oraz Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu.
W najbliższym czasie przewidywane jest podpisanie porozumienia o współpracy między gospodarzem konferencji - Wyższą Szkołą Umiejętności Społecznych i naszą Szkołą, które nada oficjalny charakter nawiązanym już wcześniej kontaktom.
autor: WStM
(09.05.11)